Ken Saegusa, pemprofil berhubung dengan Detektif Oyama melalui sebuah radio lama. Pada 2019, Ken menjumpai mayat Oyama yang ditanam di belakang ila sewaktu menyiasat kematian Iwata dan kes keganasan dari tahun 1999.