Pada 2018, Ken dan Oyama menahan Siraishi unuk Shiragaoka teptai seorang ahli politik membatalkan pertuduhan. Pembunuhan dendam Kudo merumitkan situasi. Iwata memberi Ken amaran mengenai abangnya, Ryota dan dijumpa cedera.