Ken Saegusa, pemprofil berhubung dengan Detektif Tsuyoshi Oyama dari 1998. Selepas penahanan Kudo dan sebuah tragedi, Kudo mahu balas dendam pada 2918 yang menyebabkan Ken dan Oyama mengesyaki Tomohiro Shiraishi sebagai suspek sebenar.