Ken, seorang detektif, menyiasat kes bunuh dari 15 tahun yang lalu. DIa menggunakan sebuah radio lama untuk berkomunikasi dengan detektif yang telah meninggal dunia demi mencari kebenaran dan mendedahkan pembunuh manipulatif.