Hanya 20 minit tinggal sebelum kes Ayaka ditutup, namun Keiko Yoshimoto mendiamkan diri sehingga menemui bukti baru. Lapan tahun kemudian, pemprofil Ken membantu Oyama menyelamatkan seorang wanita, lalu mengubah kes menjadi "percubaan membunuh".