Henry dan Fuzz ke hangar besar Peter dan Cat di Guildford, yang menempatkan koleksi kenderaan tentera dan awam yang indah. Apa yang akan mereka beli, dan adakah mereka dapat menjual kepada pemain drum dari salah satu kumpulan kegemaran Britain?