Henry dan Fuzz menuju ke Lincolnshire untuk melihat koleksi trak dan trak vintaj Kevin. Dia ada segala-galanya daripada van yang mengangkut gaun pengantin diraja kepada trak bomba Cornish tetapi adakah ia terlalu sukar ditangani?