Chopper Roy / Triton and Bantam
Henry dan Fuzz tidak pergi jauh dari Oxfordshire di rumah 'Chopper Roy'. Dia terkenal kerana koleksi Raleigh Chopper tetapi motosikal British vintaj dan coupe sukan 70an klasik yang menarik perhatian mereka.