Henry dan Fuzz berada di West Sussex di bangsal besar Dino. Dia ada bas, kereta sport vintaj, motosikal yang jarang ditemui dan banyak cendera hati permotoran. Apa yang boleh mereka bawa pulang untuk mencabar pembaik pulih Guy dan hasilkan keuntungan?