Henry dan Fuzz lawat Tim, pembaik pulih motosikal terkemuka di East Midlands yang ada segalanya daripada kereta luncur klasik kepada kereta sport British dan barang automotif lain. Apakah yang pakar mekanikal Allen Millyard fikir tentang penemuan mereka?