Henry dan Fuzz menyelami koleksi motosikal klasik Rob di Derbyshire. Mereka akan menemui banyak motosikal British yang luar biasa dan skuter Lambretta ikonik. Tetapi bagaimana mereka akan menentang Rob yang berpengalaman tawar menawar?