Henry dan Fuzz meneroka koleksi barang automobil George di Dorset, dan Henry dalam mood untuk SPQR (pulangan cepat keuntungan kecil). Tetapi bolehkah dia membuat urus niaga yang baik dengan George yang tegas menawar?