Selena + Matty Matheson
Sensasi Internet dan pemilik restoran, Matty Matheson – personaliti besar dengan hidangan yang lebih besar dirancang – mengajar Selena membuat tulang rusuk Miami dan bar hello dolly untuk salah satu hidangan yang paling lazat (dan muzikal)!