Selena + Nick DiGiovanni
Bintang masakan media sosial, Nick DiGiovanni mencabar Selena untuk mencipta pasta pesto sendiri yang dihidangkan di dalam roda keju seberat 80 paun, tetapi hanya selepas dia meminta bantuan Papa untuk membawanya ke dapur.