Selena + Kristen Kish
Cef, penulis dan pengacara TV, Kristen Kish, membantu Selena mengubah makanan musim panas termasuk jagung jalanan Mexico, lobak merah bersadur, brokoli goreng kacang kuda berkeju dan pencuci mulut strawberi yuzu.