Selena + DeVonn Francis
Artis, aktivis dan cef DeVonn Francis membimbing Selena melalui hidangan Jamaica dengan kek pisang yang dibakar dan ikan kakap panggang yang dibalut dengan daun pisang. Namun adakah kecederaannya di dapur dan percubaan membuka kelapa menjejaskan hidangan?