Selena + Ludo Lefebvre
Perjalanan memasak Selena sempurna apabila pengajar pertamanya, Ludo Lefebvre, kembali untuk melihat perkembangannya ketika mereka memanggang tapak dengan tomato dan sorrel, ditambah dengan pencuci mulut nanas dengan sos karamel pisang pedas.