Burying the Hatchet
Seorang ahli bomba mengupah seorang kawan lama untuk membantu membina rumah kekalnya, tetapi hubungan itu terjejas di pertengahan projek dan dia kini ditinggalkan dengan rangka yang belum selesai. Rico tampil untuk membantu.