Two-Story Troubles
Selepas kontraktor hilang di pertengahan projek, sebuah keluarga ditinggalkan tanpa banyak pilihan untuk menyelesaikan pengubahsuaian dua tingkat mereka. Rico dan pasukannya tampil untuk menyelamatkan kerja yang bermasalah.