Con-tractor
Sebuah keluarga tujuh orang mengupah pembina untuk mengubahsuai dapur mereka, tetapi dia hilang tidak lama selepas perobohan. Rico tampil mengambil alih projek itu, dan dia mendedahkan maklumat membimbangkan dan masa lalu yang gelap.