Every Rose Has Its Thorn
Sebuah keluarga menghabiskan simpanan hidup mereka untuk pengubahsuaian ruang bawah tanah, dan apabila kontraktor tidak menyiapkannya, mereka ditinggalkan dengan masalah tidak selesai. Rico menjadi perantara dengan kontraktor yang sedia ada.