Not So Grand Lake
Rumah impian pasangan ini ditinggalkan oleh pembina dan dibiarkan mereput melalui dua musim sejuk tanpa dilindungi daripada cuaca. Kini, Rico dan pasukannya cuba untuk menyelamatkan apa yang boleh digunakan.