Our House Is Making Us Sick
Sebuah keluarga menghadapi masalah kesihatan dan mendapati kulapuk tumbuh di rumah mereka. Kini, keluar itu terpaksa berpindah demi kesihatan anak-anak, dan dengan kos tinggi untuk membolehkan mereka pulang ke rumah, Rico mesti bertindak lebih bijak.