Ghosted by Our Contractor
Sebuah keluarga memerlukan pengubahsuaian ruang bawah tanah untuk mewujudkan ruang untuk keluarga mereka bertujuh, tetapi sudah lebih setahun dan kontraktor tiada kemajuan . Rico membantu menjadi perantara antara keluarga dan pengurus projek.