Virtually Impossible
Cef Robert Irvine ke Loveland, CO, untuk menghidupkan semula restoran Mexico yang dikendalikan keluarga yang pemiliknya tidak untung sedikit pun sejak dibuka enam tahun yang lalu. Robert ada dua hari untuk menyelamatkan restoran ini.