Hard Knocks in Hendersonville
Robert Irvine bertemu Ray, bekas banduan yang mengubah hidupnya tetapi tidak dapat berjaya dengan restorannya, Dreadlife Kitchen di Hendersonville, NC. Robert mesti membantu Ray mengubah perniagaannya.