Not So Peachy Keen
Pemilik Denos i-76, sebuah restoran di Keenesburg, CO, ditinggalkan oleh pekerjanya dan bekerja sendiri sehingga keletihan. Robert mesti membantunya mencari staf dan ilham untuk mengubah perhentian trak biasa ini menjadi destinasi yang mesti dikunjungi.