It's Not Rocket Science
Daniel, bekas ahli fizik NASA di Huntsville, AL, fikir dia boleh cuba-cuba dalam perniagaan restoran. Selepas 10 tahun kegagalan, restoran makanan jiwanya, Mizz Juju, memerlukan bantuan Cef Robert Irvine untuk menyelamatkan perniagaan.