No Help Wanted
Di Charlotte, NC, pemilik 7th Restaurant and Lounge, Don, tidak pernah meminta bantuan, walaupun menjadi lumpuh selepas dirompak dengan senjata api. Robert Irvine berusaha untuk meyakinkan Don bahawa menjalankan restoran memerlukan usaha bersama.