Dirtiest. Kitchen. Ever.
Robert Irvine ke Kafe Jalisco di San Diego dan menangani salah satu dapur paling kotor dalam kerjayanya. Pemiliknya menghadapi halangan yang tak berkesudahan, dan dengan hanya 48 jam untuk mengubah restoran ini, cabaran ini sebenarnya mungkin mustahil.