The Money Trap
Bhavya kembali dengan kemenangan dan menggegarkan kem, memilih seorang Rani dari setiap pasukan yang takkan terima barang peribadi mereka. Kemudian, para Rani berlumba mencari beg wang tersembunyi dan kembali untuk hantar alat ikhtiar hidup.