Drown the Doubt (Survival Challenge)
Bhavya dan Scarlette bersiap untuk cabaran penyingkiran pertama musim ini. Dengan kapten mereka, mereka uji kekuatan dan semangat juang dengan berlumba di sepanjang pantai, berenang di laut terbuka, mengambil suar asap dan kembali sebelum disingkirkan.