Catch or Crash
Perjalanan Rani semakin jauh ke dalam hutan untuk mencari beg wang apabila persaingan semakin sengit. Kemudian, Rani hutan ditawarkan satu godaan: ganjaran tunai peribadi, tetapi dengan syarat ia akan ditolak daripada jumlah keseluruhan pasukan mereka.