Luxury or Loyalty
Kapten Irina dan Samyuktha berdepan ujian moral pertama: Dilema Moral dan mesti memilih antara kemewahan atau kesetiaan. Kemudian, Varun mendedahkan Chakravyuh Varun, cabaran yang menawarkan imuniti sebagai pertukaran dengan satu pengorbanan peribadi.