Jungle Judgements
Sementara Rani di kem mewah nikmati hidangan lazat dan rehat dalam penyaman udara, pasukan kem asas bertarung dengan serangga, kelaparan dan malam tanpa tidur. Kemudian, Rani mengundi seorang pemain dari setiap pasukan untuk hadapi cabaran penyingkiran.