Gross Gains
12 Rani mengharungi dinding buluh, memerah dan meminum jus biji mata bebiri untuk mencari beg wang yang tertanam. Ketika pakatan terbentuk dan retak makin ketara, Samyuktha dan Irina jadi pemenang. Kapten baharu harus memilih antara kemewahan atau kuasa.