Ernestine and Hazel's
Jack dan Katrina menyiasat Bar Blues dengan kisah silam keji di Memphis, Tennessee. Pasukan ini berusaha untuk membantu seorang bekas pelayan bar menghadapi kuasa baik dan jahat yang menghantui dewan muzik misteri itu.