Hill View Manor
Jack dan Katrina menyiasat bekas rumah jagaan di New Castle, Pennsylvania di mana bekas pesakit dikhabarkan akan hidup dalam kematian. Mereka terjumpa dengan Creeper, makhluk bayang jahat yang ingin menakutkan mangsanya.