Eloise Psychiatric Hospital
Jack dan Katrina ke Detroit untuk menyiasat Hospital Psikiatri Eloise yang terkenal. Pernah terkenal dengan kemudahan canggihnya, Eloise kini terkenal dengan semangat yang agresif dan menjadi tempat tinggal entiti gelap yang gemar mencekik mangsanya.