Taylor Trask Museum
Jack dan Katrina menuju ke Plymouth, Massachusetts untuk menyiasat Muzium Trask Taylor bersejarah. Penjaga itu mahu menenangkan semangat yang gelisah tetapi dengan peningkatan aktiviti paranormal baru-baru ini, dia bimbang akan keselamatannya.