Malco Theatre
Jack dan Katrina menyiasat tempat acara magis secara langsung di tengah-tengah bandar peranginan Hot Springs, Arkansas. Tetapi di lokasi dengan kuasa geoterma yang aneh, tidak semua fenomena di sini nampaknya adalah muslihat ahli silap mata.