The Enchanted Church
Jack dipanggil ke Sycamore, Ohio, untuk menyiasat Gereja Enchanted, yang dimiliki oleh bekas manny Jack dan isterinya. Pasangan itu memerlukan bantuan Jack untuk menentukan sama ada aktiviti paranormal yang mereka alami adalah suci atau neraka.