Hotel Paisano
Pekan misteri Marfa, Texas, persinggahan Jack dan Katrina seterusnya di mana pasukan menyiasat Hotel Paisano. Tempat ini ialah tempat utama paranormal terkenal, tetapi tanpa insiden kematian yang diketahui, nampaknya mereka ada tugas untuk dibuat.