3 Birds and a Basket
Lola menjaga Pompom, yang sedang tidur di dalam bakul baru anak kucing. Apabila Pompom lari daripada bakul, Hoodie masuk ke bakul tersebut. Guano mencapainya dan cuba untuk menculik Hoodie.