Blunder Bus
Guano mahu mencuri TV Lola. Untuk mengalihkan perhatian Pat, mereka yakinkan Pat yang Lola dan Victor dalam…bas yang tiada pemandu! Pat lakukan apa saja untuk hentikan bas tersebut.