The Medal
Lola dan Pat memenangi pingat semasa pertandingan. Victor sangat sedih kerana dia tak memenangi satu pun jadi Lola memutuskan untuk menolong dia. Guano mencuri pingat Lola dan Pat akan berusaha mati-matian untuk mendapatkannya semula.