The Sandwich
Semasa berkelah, Guano menyelinap dan menukarkan sandwic Lola dengan sandwic yang busuk. Lola fikirkan itu adalah gurauan daripada Victor lalu dia memutuskan untuk melakukan perkara yang sama.