Without a Sound
Lola perlu mendapatkan tidur yang cukup agar dia kelihatan segar untuk penyampaian kelasnya nanti. Pat harus pastikan yang tiada apa pun boleh mengganggu tidur Lola tetapi kumpulan Guano telah membuat keputusan untuk berpesta malam itu!