Tom and Jerry: Back to Oz
Dorothy, Tom and Jerry get sent back to Oz when an evil gnome king takes over Emerald City and sends the flying monkeys to steal the ruby slippers.
Dorothy, Tom and Jerry get sent back to Oz when an evil gnome king takes over Emerald City and sends the flying monkeys to Kansas to steal the ruby slippers.