Into The Wild
Mengapa lebih banyak mamalia terdampar di pantai Taiwan? Semasa di China, beribu-ribu burung yang berhijrah menjadi mangsa pemburu dan perdagangan haram. Orang-orang biasa ini berkumpul untuk melawan.